Roštilji Kamado Madness na ugljen dolaze u raznim veličinama - roštilj, smoker, krušna i pizza peć, direktno i indirektno pečenje

Uvjeti Prodaje, Reklamacije i Povrati – Kamado Chef d.o.o.

Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja vrijede za kupce čije se prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske. Isporučujemo robu i van područja Republike Hrvatske, no u tom slučaju morate dogovoriti uvjete dostave putem kontakta na mail adresu [email protected].

Kupac može postati svaka punoljetna i poslovno sposobna osoba koja prihvaća naše uvjete poslovanja što se potvrđuje narudžbom artikala. Prihvaćanje općih uvjeta poslovanja kupac potvrđuje prilikom narudžbe za kupnju artikala putem ove Internet trgovine.

Sve cijene sadrže PDV i izražene su u eurima.

Postupak, te uvjeti poslovanja (kupnje i prodaje) robe putem internet trgovine definirani su kroz slijedeće parametre: registracija kupca, narudžba, plaćanje, dostava, povrat i reklamacija robe.

Isporučitelj robe je Kamado Chef d.o.o. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod i popuni tražene podatke prilikom registracije.

Kamado Chef d.o.o. putem Internet trgovine omogućuje kupnju cjelokupnog asortimana robe prikazane na internet stranicama. Fotografije prikazane na interent stranicama su samo ilustrativne prirode. Fotografije, tekstovi, te ostali materijal ne smiju se objavljivati, prodavati, javno ili privatno publicirati niti na bilo koji drugi način koristiti bez suglasnosti firme

Kamado Chef d.o.o.. Svako nepridržavanje uvjeta iz prethodnih stavaka ovog članka povlači za sobom odgovornost i obvezu naknade nematerijalne štete.

Firma Kamado Chef d.o.o. zadržava sva autorska prava na korištenje fotografija, teksta, te ostalog objavljenog materijala, u smislu pozitivnih zakonskih propisa u Republici Hrvatskoj.

Registracija

Da biste se registrirali na Internet trgovinu, morate imati najmanje 18 godina. Ugovor u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, a djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.

Prilikom prve narudžbe proizvoda putem elektronskog obrasca nužno je registrirati se na web stranici.

Kamado Chef Roštilj web shop registracija ili prijava korisnika
Za kupovinu u web shopu trebate otvoriti korisnički račun (prvi put) odnosno prijaviti se

Nakon uspješno obavljene registracije (pravilno popunjeni svi traženi podaci) dobiti ćete e-mailom obavijest o svom korisničkom imenu i svoju lozinku koju ste unijeli prilikom registracije. Molimo Vas da je pohranite tako da nije dostupna trećim osobama.

Ukoliko ste zaboravili lozinku, pošaljite nam e-mail na koji ćemo Vam poslati novu lozinku. Sa odabranim korisničkim imenom i lozinkom te upisom svih traženih podataka postajete naš registrirani korisnik.

Kao registrirani korisnik možete nesmetano kupovati u našoj Internet trgovini, primati vijesti, biti obavještavani o novostima i koristiti se svim uslugama naše internet trgovine.

Narudžba

Kupac naručuje proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Proizvodi se naručuju elektronskim oblikom, odabirom određenog proizvoda i njegovim spremanjem u košaricu.

Nakon odabira svih željenih proizvoda klikom na link KUPI, sustav vas dalje automatski vodi do stranica na kojima morate potvrditi točnost unesenih podataka te odabrati neki od ponuđenih načina plaćanja. Ako odaberete online plaćanje karticama, sustav vas preusmjerava na sigurne stranice na kojima ćete odabrati vrstu kartice, te će od vas tražiti ostale potrebne podatke.

Nakon što zaprimimo vašu narudžbu dobiti ćete povratni e-mail sa potvrdom o uspješno obavljenoj narudžbi odnosno kupovini, što ovisi o odabranom načinu plaćanja.

Plaćanje

U našoj web trgovini možete plaćati na sljedeće načine:

  1. Kreditnim karticama MasterCard, Visa, Maestro i Diner jednokratno
  2. Obročno plaćanje MasterCard, Visa i Diners kreditnim karticama
  1. Plaćanje dostavnoj službi kod preuzimanja robe (pouzećem) – pravne i fizičke osobe (vrijedi i na otocima Hvar, Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčula, Pelješac, Vir, Pag, Brač, Vis, Pašman i Ugljan. Na ostalim otocima nije moguće plaćanje pouzećem.)
  2. Općom uplatnicom (internet bankarstvo, FINA, HP, banka) – fizičke osobe
  3. Virmanom (internet bankarstvo, FINA, HP, banka) – pravne osobe

Obavještavamo korisnike Internet trgovine da sve banke u RH izdaju revolving kartice koje omogućuju plaćanje na rate, a o odabiru kartice i broju rata odlučuje sam kupac, ovisno o svojoj kreditnoj kartici.

Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  • ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima

Zamjena reklamiranog proizvoda

Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 14 (četrnaest) dana od primitka na adresu dostave. Internet trgovina obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima.

Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti.

Nakon isteka roka od 7 (sedam) dana, reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu.
Trgovac će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno kroz formular za reklamacije.

Formular za reklamacije možete poslati putem maila [email protected] ili poštom na Kamado Chef d.o.o., Lončareva 1, 10 000 Zagreb.

U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti.

U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.

Obrazac za reklamacije

Obrazac možete preuzeti ovdje: (PDF dokument).
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).
Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS.

Otkazivanje ugovora

Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem. To može učiniti putem obrasca koji šalje poštom, a obrazac je propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija. Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Ukoliko se vraćaju korišteni proizvodi, Trgovac ima pravo na umanjenje iznosa povrata.
Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača koji govori o općim odredbama za ugovore sklopljene na daljinu.

·         svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovom članku Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest dana,

·         u slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed 

·         ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavaka 1.ovog članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

Obrazac za reklamacije možete poslati putem maila [email protected] ili poštom na Kamado Chef d.o.o., Lončareva 1, 10000 Zagreb.

Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun ) u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora, osim u slučaju korištenja proizvoda kada Trgovac ima pravo na umanjenje iznosa povrata u iznosu vrijednosti koju je proizvod izgubio uslijed korištenja proizvoda od strane Kupca.

Obrazac o jednostranom raskidu narudžbe

Obrazac možete preuzeti ovdje: (PDF dokument).

Isključenje prava na otkaz ugovora

Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:

·         prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora,

·         prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju,

·         prodaji audio ili videozapisa, te računalnih programa koje je potrošač otpakirao,

·         prodaji knjiga i drugih publikacija.

Jamstvo

Kupac je dužan čuvati račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Račun je jedini dokument s kojim kupac može ostvariti svoja prava. 

Kamado Chef d.o.o. kao trgovac odgovorna je za materijalne nedostake proizvoda u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima. Jamstveni period počinje teći od dana preuzimanja proizvoda. Jamstveni period na roštilje je:

  • 5 godine na kamado roštilje (keramičke dijelove) od dana preuzimanja proizvoda.
  • 1 godina na sve potrošne dijelove (brtve, opruge)

Servis

Uvoznik jamči da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. Servisna mreža zastupnika proizvođača obvezuje se da će na Vaš zahtjev (podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku) otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se odnosi jamstvo.
Ako u zakonski propisanom roku po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac), u dogovoru s trgovcem.
Zastupnik je obvezan osigurati servis i rezervne dijelove i nakon isteka jamstvenog roka, ukupno do 7 godina od datuma kupovine. Jamstvo počinje danom kupovine.

Rasprodani artikli

U pojedinačnim slučajevima, zbog velike potražnje, moguće je da neke od naručenih artikala ne možemo isporučiti, odnosno da su neki od artikala iz ponude u potpunosti ili djelomice rasprodani. U slučaju rasprodanih artikla, kupac će o tome biti obaviješten prije isporuke robe e-mailom ili telefonom.

Korištenje kolačića

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies).

Što su kolačići (eng. cookies)?
Kolačić je skup informacija koje u obliku datoteke na vaše računalo sprema web stranica koju posjetite. Koriste se kako bi internetska stranica dobila informacije o nekim vašim postavkama i ponašanju na internetu (poput e-mail adrese, postavki internetskog preglednika i slično). Kada ponovno posjetite istu stranicu internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji joj pripadaju, što omogućuje da prikaz stranice i iskustvo pregledavanja bude prilagođeno Vašim potrebama i preferencijama.

Važno je naglasiti da internetska stranica ne može pristupiti drugim datotekama na računalu korisnika ili dobiti pristup informacijama koje korisnik nije ranije dao. Ovo je uobičajena praksa kojom se koristi na preko 90% internetskih stranica, prema direktivi Europske unije obavezni smo prije spremanja „cookie-a“ zatražiti vaš pristanak.

Kakve kolačiće koristimo?
Privremeni kolačići (Session cookies) – pohranjuju se na računalu , te se automatski brišu nakon zatvaranja web-preglednika. Omogućuju internetskoj stranici da dobije privremene podatke, poput komentara ili stanja košarice za kupnju.

Trajni kolačići (Persistent cookies) – Ostaju u vašem web pregledniku i nakon zatvaranja i obično imaju rok isteka. Koristimo trajne kolačiće kako bismo olakšali pristup registriranim korisnicima. Pohranjuju podatke kao što su korisničko ime i lozinka, što omogućuje da koristite funkcionalnost „zapamti me“ prilikom prijavljivanja, tako da ne morate upisivati korisničko ime i lozinku svaki puta kada posjećujete našu stranicu. 

Što su kolačić od prve strane?
Oni dolaze s web stranice koju ste posjetili, a mogu biti privremeni ili stalni. Omogućavaju web stranicama da spreme podatke koji se koriste kada korisnik ponovno posjeti web stranicu.

Što su kolačići od treće strane?
Postoji nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće (Facebook, Google analytics i adwords). Ovi kolačići nisu postavljeni od strane naše stranice, te najčešće služe kao pomoć pri tumačenju ponašanja korisnika i marketinške svrhe.

Kako onemogućiti kolačiće?
Svaki korisnik sam odlučuje da li želi dopustiti pohranjivanje kolačića na svoje računalo. Postavke o pohranjivanju moguće konfigurirati unutar postavki web-preglednika.

Pravni podaci tvrtke


Kamado Chef d.o.o.
OIB: 07507142440
Registarski sud: Trgovački sud u Zagrebu
Tvrtka: Kamado Chef d.o.o. za trgovinu
Skraćena tvrtka: Kamado Chef d.o.o.
Sjedište: Zagreb, Lončareva 1
Pravni oblik: društvo s ograničenom odgovornošću
Temeljni kapital:  3.185,35 € (24.000,00 kn) – uplaćen u cjelosti

IBAN (Zagrebačka Banka): HR3623600001102370481
Boris Čubrić: Funkcija – direktor Kamado Chef d.o.o.

Keramički roštilj na drveni ugljen - BBQ, roštilj, grill, smoker, pizza i krušna peć, indirektno i direktno pečenje